رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از بیمارستان بقیه الله(عج) کاشان لازم است

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرگزاری مهر ؛ سیدعلیرضا مروجی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسعه و گسترش خوابگاه دانشجویی بود و بر این اساس کلنگ زنی خوابگاه دکتر کیهان با کمک خیر سلامت در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا هزینه‌های زیادی بر دانشگاه علوم پزشکی کاشان تحمیل و درآمدهای این دانشگاه را به شدت کاهش داد، ابراز داشت: در این شرایط تأمین هزینه‌های پرسنل در اولویت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به موفقیت پژوهشگران و محققان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف آموزشی و تحقیقاتی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حوزه آموزش و در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی همتراز در سراسر کشور حائز رتبه نخست شده است.

وی همچنین با اشاره به ادامه ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان بیان داشت: ظرفیت این بیمارستان ۳۵۰ تخت است.

مروجی با اشاره به اینکه برای تکمیل بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) کاشان که حدود ۱۰ سال پیش کلنگ آن به زمین زده شد به اعتباری بالغ بر حدود چهار هزار میلیارد ریال لازم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور خیرین در تکمیل این بیمارستان بتوانیم هر چه زودتر این پروژه را برای ارائه خدمت به مردم تجهیز کنیم.

وی ادامه داد: در صورت مشارکت خیران برای ساخت و تجهیز هر قسمت از این بیمارستان آن بخش، به نام خیر یا هر کسی که او معرفی کند، می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه طراحی اتاق‌های این بیمارستان را دو و یک تخت عنوان کرد و یادآور شد: قرار شده تا در قالب این طرح، ساختمانی با زیربنای ۳۵ هزار مترمربع ساخته شود.