با کمک خیران یک هزار دستگاه یخچال بین مددجویانی که فاقد یخچال و یا دارای یخچال های مستعمل هستند ، تا پایان امسال توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد ، رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: حدود ۱۰۰۰ خانوار مددجو در استان فاقد یخچال و یا دارای یخچال های مستعمل هستند که با برنامه ریزی های انجام شده و کمک خیران ، کارخانه ها و کمیته امداد استان یخچال ها تهیه و بین مددجویان تحویل داده می شود.
رضا نوروزی ، مدیر کل کمیته امداد مازندران ، در برنامه زنده رادیو پیام گفت: این یخچال ها با کمک خیران بین مددجویان ی که فاقد یخچال و یا دارای یخچال های مستعمل هستند ، تا پایان امسال توزیع می شود.

رضا نوروزی افزود : تاکنون ۶۰۰ دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مازندران توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه توزیع لوازم گرمایشی نیز از دیگر برنامه های این نهاد است ، تصریح کرد : با توجه به گاز رسانی در مناطق محروم و بالا دست استان ، با کمک خیران بخاری گازسوز و آبگرمکن بین مددجویان توزیع می شود.

رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد مازندران خاطر نشان کرد : سال گذشته بیش از ۶ هزار بخاری گازسوز بین نیازمندان و مددجویان مناطق محروم و بالادست در استان توزیع شده است.