نماینده مردم ابهر در مجلس: با ارائه یک طرح دوفوریتی در مجلس شورای اسلامی، به زودی همه مدجویان کمیته امداد از سهام عدالت برخوردار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد ، حجت‌ الاسلام حسن شجاعی از بررسی طرحی در مجلس شورای سلامی خبر داد که براساس آن تمام مددجویان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی از سهام عدالت برخوردار خواهند شد.

وی گفت: بررسی طرح تخصیص سهام عدالت به جاماندگان این سهام در کمیسیون تخصصی مجلس به پایان رسیده و به زودی در قالب یک طرح دو فوریتی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به مذاکرات انجام شده میان نمایندگان مجلس یازدهم با وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی ‌سازی ادامه داد: متاسفانه شاهدیم که برخی افراد متمول که نیازی به سهام عدالت ندارند از این سهام برخوردار شده ‌اند و این در حالی است که بخش قابل توجهی از خانواده ‎های نیازمند از جمله مددجویان کمیته امداد فاقد سهام عدالت هستند.

شجاعی با اشاره به بررسی‌ های مجلس از مشمولان سهام عدالت خاطرنشان کرد: حدود ۲ میلیون نفر از افراد مستحق سهام عدالت که در ابتدای واگذاری سهام در سامانه مربوطه ثبت نام کرده ‎اند نیز این سهام به آنان تخصیص نیافته که در طرح مجلس ارائه سهام عدالت به این افراد نیز پیش‌ بینی شده است.