دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، هزار دفتر پستی و خودروهای پست آماده جمع آوری اقلام اهدایی مردم برای کودکان نیازمند هستند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از اطلاع ‌رسانی کمیته امداد ، سید مرتضی بختیاری در بازدید از اجرای طرح «همبازی» با همکاری کمیته امداد و شرکت پست افزود: طرح همبازی با هدف جمع‌آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان در چارچوب شور عاطفه‌ها آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

وی با تشریح جزئیات اجرای این طرح گفت: مردم نیکوکار ایران اسلامی، تولیدکنندگان و فروشندگان وسایل بازی کودکان و ناشران کتب کودک می‌توانند با در اختیار گذاشتن این اقلام، به رشد و اعتلای فکری و فرهنگی فرزندان محروم در نقاط مختلف کشور مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد با تقدیر از شرکت پست برای همکاری در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: در پویش همبازی علاوه بر مراکز کمیته امداد در یراسر کشور، هزار مرکز پست برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی پیش‌قدم شده‌اند. همچنین خودرو‌های شرکت پست در تهران و دیگر شهر‌ها ضمن حضور در محلات و معابر، نسبت به جمع‌آوری اقلام اهدایی شهروندان اقدام می‌کنند.

وی از همراهی خیران، مردم نوعدوست و نهادها در مرحله دوم پویش ایران همدل تشکر کرد و افزود: در مرحله دوم پویش ایران همدل تاکنون حدود ۴۵۰ میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری شده و به طرق مختلف در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

شایان ذکر است شور عاطفه‌ها از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد. بر همین اساس در سه روز پایانی این طرح با همکاری شرکت پست، هدایای مردم و خیران جمع‌آوری و در اختیار کودکان نیازمند قرار می‌گیرد.