محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز : پخش صندوق‌های صدقات اختصاصی مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان میان 80 هزار کاسب البرزی

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز بابیان اینکه مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با این نهاد هستند گفت: پذیرش حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی در میان لایه‌ها و آحاد مردم و از اقشار و طیف‌های مختلف از طریق توسعه کمی و کیفی مراکز نیکوکاری در آینده نزدیک می‌تواند پدیده مبارک کاهش فقر و محرومیت در جامعه را در پی داشته باشد.
وی افزود: هم‌افزایی و اقدام مشترک کمیته امداد امام (ره) و مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز در موضوع کمک‌رسانی به هم‌وطنان زلزله‌زده و سیل‌زده، برگزاری آیین‌های گل‌ریزان، تهیه لوازم‌خانگی و کولر برای نیازمندان، تهیه و ارسال اقلام جهیزیه نوعروسان و توزیع سبد کالا ازجمله برکات همکاری این نهاد با اتاق اصناف البرز است.
محمدی فرد با اشاره به لزوم تقویت منابع مالی مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان بیان کرد: با اجرای طرح توزیع صندوق‌های صدقات مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان بین ۸۰ هزار کسبه استان البرز، انفاقات کسبه و بازاریان و اعضای ۶۲ اتحادیه زیرمجموعه اتاق اصناف استان البرز توسط مرکز نیکوکاری جمع‌آوری و برای نیازمندان هزینه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز همچنین گفت: در گام اول پنج هزار صندوق صدقات با لوگوی مرکز تهیه و توزیع خواهد شد و این اقدام در گام‌های بعدی برای سایر کسبه عضو اتاق اصناف انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد امام (ره) کاهش تصدی‌گری و سپردن امور مختلف خیر و احسان به مردم است تأکید کرد: طرح تهیه و توزیع صندوق‌های صدقات اختصاصی به‌زودی در سایر مراکز نیکوکاری فراگیر مانند مرکز نیکوکاری فرهنگیان با صدها هزار معلم و دانش‌آموز نیز اجرا می‌شود.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172508/توزیع-صندوق-های-صدقات-اختصاصی-مرکز-نیکوکاری-اصناف-و-بازاریان-بین-۸۰-هزار-کاسب-البرزی