طی شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۸۹ نفر از نیازمندان با معرفی کمیته امداد استان پنج میلیارد تومان وام ضروری از بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد ؛ مجید مومنی در دیدار با مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد: رفع مشکل نیازمندان موضوع مهمی است که تلاش می کنیم با استفاده از تمام ظرفیتهای درون سازمانی و برون سازمانی به آن دست یابیم.

وی ادامه داد: معمولا خانواده های ولی نعمت تحت حمایت این نهاد و یا سایر خانواده های نیازمند در زندگی خود با گره ها و موانعی روبرو هستند که اغلب با مبلغی اندک این گره ها بازشدنی و موانع موجود، قابل گذشت است ، لذا تلاش کمیته امداد امام (ره) در این گونه موارد نیز مبتنی بر عمل به موازین شرعی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه جهت حل مشکلات خانواده ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در گذشته پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با توجه شرایط بانک ها با محدودیت و موانعی روبرو بود که امروز کمیته امداد امام (ره) با استفاده از توان و ظرفیت صندوق امداد ولایت و بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلاش کرده است تا گام های بلندی برای رفع مشکل مردم بردارد.

مومنی اعلام کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۸۹ نفر از نیازمندان با معرفی کمیته امداد استان پنج میلیارد تومان وام ضروری از بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کرده اند.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه نیکوکاری خاطرنشان کرد: مشارکت مردمی در طرح های مختلف حکایت از آن دارد که مردم استان قزوین به نیکوکاری اهتمام ویژه ای دارند به طوری که علیرغم تنگناهای اقتصادی شاهد رشد ۲۸ درصدی مشارکت های مردمی طی شش ماهه نخست سال جاری هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان مشارکت مردمی را در قالب طرح های مختلف شاهد بوده ایم که میزان مشارکت مردمی در برخی از طرح ها قابل تتسهیلانوجه بوده است.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این دیدارعنوان کرد: تعامل خوبی میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام (ره) وجود دارد که امیدواریم این فرصت ذی قیمت بیش از پیش گسترش یابد و به خدمت بیشتر و بهتر به نیازمندان منجر شود.

حسن میرزاعبدالهی ها تصریح کرد: تلاش بانک قرض الحسنه مهر ایران بر این است که از ظرفیت های مختلف قانونی استفاده کند تا تسهیلات قرض الحسنه را به نیازمندان پرداخت کنیم.

در ادامه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: اشتغال مددجویان دغدغه ای است که همواره برای ایجاد آن برای مددجویان تلاش می کنیم چراکه اساس محرومیت زدایی با اشتغال زایی و ایجاد درآمد برای مددجویان محقق می شود.

سید مرتضی دهقانی محمدآبادی یادآورشد: تعدادی از پرونده های پرداخت تسهیلات اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت و تعدادی هم از طریق بانک های استان پرداخت می شود که در این پرونده ها پیگیری کارشناسی برای معرفی طرح های دارای توجیه اقتصادی انجام شده است و انتظار می رود بانک های استان با نظر مثبت به تسهیلات اشتغال زایی مددجویان توجه کنند.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172074/پرداخت-پنج-میلیارد-تومان-وام-ضروری-به-نیازمندان-از-طریق-بانک-مهر-ایران