مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان‌های لرستان، مشهد مقدس و استان سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل‌زده این منطقه ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد ؛ استان سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله کمک های مردمی مردم نیک‌اندیش استان‌های لرستان، مشهد مقدس و استان سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل‌زده این منطقه ارسال شد.

آمادگی کمیته امداد خراسان شمالی برای جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری کمک مردمی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

آمادگی خراسان شمالی برای جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
آمادگی برای جمع آوری کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مجید الهی راد افزود: هم‌اکنون ۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح خراسان شمالی و ادارات سطح استان آمادگی دریافت کمک های مردمی برای ارسال به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان رادارند.
وی بیان کرد: کمیته امداد برای دریافت وجوه نقدی و غیر نقدی هم‌وطنان برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده از ظرفیت مراکز نیکوکاری بهره‌برداری می کند.
 الهی راد خاطر نشان کرد: دفاتر کمیته امداد نیز آماده جمع‌آوری کمک های نقدی و غیر نقدی هموطنان هستند.
وی در رابطه با راه‌های ارتباطی کمیته امداد برای دریافت وجوه نقدی نیز گفت: هموطنانی که قصد کمک به مردم مناطق سیل زده را دارند می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۹۰۶۱۰ بانک ملی و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با کد شناسه ۸۸۰۳۲۰۵۰۸ کمک های نقدی خود را به دست مردم مناطق سیل زده واریز کنند.
الهی راد خاطر نشان کرد: همچنین نیکوکاران می توانند کمک های غیر نقدی خود را از جمله پتو، آب معدنی، موادغذایی و … را به مراکز نیکوکاری و ادارات سطح استان تحویل دهند.

برپایی ۱۵۰ پایگاه جمع‌آوری کمک های مردم البرز به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

برپایی ۱۵۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم البرز به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
برپایی ۱۵۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردم البرز به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم نوع دوست البرز در ابتدای امسال و گفت: انتظار داریم همان‌گونه که مردم نیکوکار استان با حماسه‌آفرینی در کمک‌ رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان رتبه اول کشوری را کسب کردند در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان نیز یاری گر آسیب دیدگان باشند.وی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز کالای اهدایی خود را تحویل دهند افزود: ۱۵۰ پایگاه شامل دفاتر کمیته امداد امام(ره) مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی استان البرز آماده جمع‌آوری کمک‌ های مردمی مردم نیکوکار به هم‌وطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستند.محمدی فرد بابیان اینکه مردم البرز می‌توانند با هر توان مالی به هم‌وطنان سیل‌زده کمک کنند گفت: مردم و خیران در صورت تمایل می‌توانند وجوه اهدایی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ به نام کمیته امداد امام (ره) البرز و کالای اهدایی خود را به دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

تحویل کمک های مردمی به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله کمک های مردم نیک‌اندیش استان‌های لرستان، مشهد مقدس و استان سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل‌زده این منطقه ارسال شد.

تحویل کمک‌های مردمی به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
تحویل کمک های مردمی به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان چابهار و حضور در مناطق سیل زده گفت: باتوجه به بارندگی های شدید و جاری شدن سیل و تداوم آن در مناطق مختلف جنوب استان و بروز مشکلات عدیده ای برای ساکنان منطقه به ویژه روستاییان و نیاز شدید به مساعدت و یاری خیران و مردم نوعدوست استان در یاری رساندن به هم استانی های سیل زده نسبت به تشکیل پایگاه ها و اکیپ هایی در خصوص جمع آوری کمک های مردمی و کمک رسانی به هم استان ی های آسیب دیده اقدام لازم به عمل آمد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از نوع دوستی و هم دلی هم استانی های عزیز و سایر استان های سطح کشور افزود:  مسائل و مشکلات جامعه هدف مورد بررسی قرار دارد و آمادگی لازم برای ارایه کمک های فوری در کمترین زمان ممکن توسط تمام ادارات کمیته امداد امام (ره) در سطح استان وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اولین محموله کمک های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان لرستان شامل ۵۰ تخته فرش، ۵۰۰ تخته پتو، لباس و کفش نو، کنسروجات و بیل و کلنگ به شهرستان ایرانشهر ارسال شد.

عبادی یادآور شد: اولین محموله کمک های مردمی حوزه پشتیبانی اداره کل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان شامل ۱۳۲ عدد آب معدنی کوچک، هزار و ۹۰۸ عدد آب معدنی بزرگ و ۵۰ عدد پتو به بخش جلگه چاه هاشم از توابع شهرستان دلگان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه ارسال کمک های مردمی و کمیته امداد امام (ره) به مناطق سیل زده این استان ادامه دارد، اعلام کرد: اولین محموله کمک های کمیته امداد امام (ره) مشهد در قالب ۱۲۰ عدد آب معدنی بزرگ، ۱۳۲ عدد آب معدنی کوچک، لحاف و تشک ۱۰ عدد، دو دستگاه یخچال، دو دستگاه لباسشویی، شش عدد پشتی، دو عدد میز نهارخوری، یک عدد میز تحریر، دو تخته فرش، هزار کیلوگرم برنج، ۶۰۰ بسته ماکارونی، ۶۰۰ کیلیوگرم قند و ۴۰۰ بطری روغن در اختیار هموطنان آسیب دیده شهر نگور قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به راه اندازی پویش جمع آوری کمک های مردمی برای هموطنان سیل زده جنوب کشور، خاطرنشان کرد: شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ به منظور جمع آوری کمک‌ های مردمی پیش‌بینی شده است.