پویش قرار مهربانی با شعار “ اهدای خون ، هدیه ای برای نجات انسان ها ” از ۱۸ آذرماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد .

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر خراسان جنوبی از آغاز پویش قرار مهربانی خبر داد و افزود: این طرح با شعار “ اهدای خون ، هدیه ای برای نجات انسان ها ” از ۱۸ آذرماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد .

فائزه موهبتی ، گفت : ترویج فرهنگ نوع دوستی ، تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها از جمله اهداف برگزاری این پویش است و با توجه به اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش شدید سطح ذخایر خون و فرآورده های آن در روزهای سرد سال و کاهش استقبال مردم این طرح اجرایی می شود .
وی گفت: به منظور حفظ ذخایر بانک خون، از اعضای کانون‌های جوانان هلال احمر برای مراجعه به پایگاه های انتقال خون فراخوان شده است و در اولین روز این فراخوان، ۶۰ نفر از اعضای جوان داوطلب کانون های هلال احمر شهر بیرجند با حضور در پایگاه انتقال خون به این پویش پیوستند .

موهبتی نیاز به خون را همیشگی دانست و افزود : از داوطلبان جمعیت هلال احمر خواستاریم با شرکت در پویش قرار مهربانی همچون گذشته ما را در تامین نیاز خون بیماران همراهی کنند .

پویش قرار مهربانی هلال احمر در خراسان جنوبی برای اهدای خون
  • منبع خبر : http://rcs.ir/آغاز-پویش-قرار-مهربانی-هلال‌احمر-در/