گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام، جلسه با انصاری فرد را مثبت دانست و تاکید کرد که قصد ادامه کار با پرسپولیس را دارد.

به گزارش “ورزش سه“، گابریل کالدرون چندی پیش از عدم پرداخت حقوق خود گلایه داشت  همچنین برای ادامه کار با پرسپولیس، شرایط هایی را تعیین کرد. او گفت که علاوه بر رسیدگی به وضعیت خود، باید هرچه سریع‌تر مطالبات بازیکنان پرداخت شده و سه بازیکن جدید نیز خریداری شود و همچنین تیم پرسپولیس در زمستان به اردوی خارجی برود.
این صحبت ها در کنار طلب قابل توجه کالدرون از باشگاه، ادامه کار او در ایران را در هاله ای از ابهام فرو برد و خیلی از هواداران پرسپولیس را نیز نگران این کرد که پرواز سرمربی تیمشان به بوینس آیرس یک طرفه باشد. اما کالدرون پس از دیدار با انصاری فرد، با انتشار پستی پالس مثبت نسبت به ادامه کار در ایران داد.

او در این پست با تشکر از حمایت هواداران نوشت: «من شش ماه صبر کردم و به کارم ادامه دادم تا پرسپولیس به بزرگترین تیم آسیا تبدیل شود. حالا از شما هواداران میخواهم سه روز صبر کنید، برای موفقیت در بازی آخر به حمایت شما نیاز داریم. من میخواهم به کارم ادامه دهم. بعد از بازی آخر همه با هم برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد».

به نظر می‌رسد اگر چه هنوز پولی به کالدرون پرداخت نشده اما توافقاتی در این خصوص شکل گرفته است. با این حال کالدرون ضمن ابراز علاقه دوباره برای حضور در روی نیمکت پرسپولیس، تاکید کرد که این پروسه پس از بازی نساجی باید به سرانجام برسد.

در نهایت باید دید آیا کالدرون که تا حالا صبر کرده، تا پایان فصل سرمربی پرسپولیس خواهد ماند یا نه.

  • منبع خبر : https://www.varzesh3.com/news/1658144/کالدرون-می-خواهم-در-ایران-به-کارم-ادامه-بدهم