بخشی از گفت و گوی علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش تیم برایتون انگلیس درمورد کمک های خیریه این بازیکن به نیازمندان در زمان شیوع کرونا در ایران و انگلستان

پایگاه خبری خیرین ؛ بخشی از گفت و گوی علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش تیم برایتون انگلیس با خبرگزاری مهر درمورد کمک های خیریه این بازیکن به نیازمندان در زمان شیوع کرونا در ایران و انگلیس را بازگو میکنیم.

راجع به کمک های خیریه که در دوران کرونا به مردم گیلان و قزوین داشتی صحبت می‌کنی؟

– اتفاقی که در مورد این بیماری رقم خورد را هرگز ندیده بودم. همین امر باعث شده بود تا قدر همدیگر را بیشتر بدانیم و درباره سلامت زندگی فردی و اجتماعی اطلاعات بیشتری کسب کنیم. به هر حال فکر می‌کنم کسانی که وجهه اجتماعی دارند باید با توجه به جایگاهشان تاثیرگذاری مثبتی برای جامعه خود داشته باشند. پیش خودم فکر کردم اگر مسئولیتی در قبال هموطنانم داشته باشم باید آن را ایفا کنم. وظیفه ام بود که کمک داشته باشم و از این اتفاق خوشحالم.

گویا کمک های مالی ات چند صد میلیون تومانی بوده است؟

– هیچکدام از مبالغی که به بیرون درز کرد صحت ندارد. به خاطر اصالت گیلانی ام تصمیم گرفتم ابتدا به مردم رودبار و سپس رشت کمک کنم؛ چون به خوبی یادم هست بیماری کرونا وقتی وارد ایران شد خیلی زود در استان‌های شمالی کشور شیوع پیدا کرد. قزوین را هم به خاطر اینکه آنجا زندگی کرده بودم و پدر و مادرم همچنان در آن شهر سکونت دارند انتخاب کردم.

گویا همراه با هم تیمی‌هایت در باشگاه برایتون هم بخشی از دستمزد خود را صرف امور سلامت کردید؟

– بله، همینطور است. در باشگاه هم تصمیم گرفتیم درصدی از قرارداد خود را به این موضوع اختصاص دهیم، یک ماه حدود ۴ درصد و ماه دیگر ۶ درصد از دستمزد هر بازیکن صرف امور خیریه شد.