مساعدت ۱۳ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۶۷ ریالی به بیماران سخت درمان استان همدان

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرگزاری مهر، حمید شاکری صفت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت طی سال گذشته اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۴۲۰ بیمار زیر پوشش ما هستند که ۲۰۶ نفر سال گذشته اضافه شدند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته شورای مددکاری تصویب کرد ۳ میلیارد و ۱۶۹ میلیون و ۸۰ هزار ریال به بیماران سخت درمان همدان مساعدت شود گفت: ۲ میلیارد و ۴۳۴ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۷۶۷ ریال در طرح سخاوت به بیماران سخت درمان کمک شد.

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه ۲ میلیارد و ۹۰۳ میلیون و ۲۴ هزار و ۵۰۰ ریال مساعدت خیرین در طرح طعم مهربانی، شوق دیدار، ضیافت، مشق مهربانی و زیارت بود خاطرنشان کرد: سال گذشته یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت درمان نیازمند پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه در این سال با تلاش‌های صورت گرفته ۲ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال از مراکز درمانی برای بیماران سخت درمان نیازمند تخفیف گرفته شد، گفت: در مجموع ۱۳ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۲۶۷ ریال مساعدت شد.

شاکری با تاکید به اینکه بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند، بیان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ واریز کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد