سریزدی نیکوکار البرزی مقیم آمریکا با حضور در منزل خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) استان البرز درمجموع ۲۸۰ میلیون تومان به این خانواده‌ها کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با ارائه توضیحاتی پیرامون اقدام خداپسندانه سریزدی نیکوکار البرزی گفت: این فرد نیکوکار البرزی طی سفر دوهفته‌ای به استان البرز با حضور در منزل ۱۴ خانوار مددجوی دارای وضع اضطرار کمیته امداد امام (ره) استان البرز، نیازهای درمان، مسکن، لوازم‌خانگی و معیشتی این خانواده‌ها را برطرف کرد.
وی افزود: مردم و خیران البرزی در صورت تمایل می‌توانند با هماهنگی این نهاد درزمینه رفع نیاز خانوارهای مددجوی دارای وضع اضطرار ضمن مشارکت و هم‌افزایی با کمیته امداد امام (ره) از نزدیک بر نحوه هزینه کرد وجوه اهدایی خود نظارت و از نتایج آن مطلع شوند.
محمدی فرد بابیان اینکه مردم نوع‌ دوست استان البرز در طول سال از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری این نهاد را در ارائه خدمت به نیازمندان یاری می‌کنند گفت: نیازهای خانوارهای مددجوی این نهاد در قالب برنامه ” مبین ” به ترتیب اولویت اضطرار احصاء و دسته‌بندی‌شده است و خدمات این نهاد با بهره‌گیری از منابع و اعتبارات کمیته امداد و همچنین ظرفیت خیران، به مددجویان ارائه می‌شود.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172023/کمک-۲۸۰-میلیون-تومانی-نیکوکار-البرزی-مقیم-آمریکا-به-مددجویان-کمیته-امداد