نیکوکار اصفهانی ۵۳ تخته فرش به ارزش ۱۱۳ میلیون تومان برای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه خیر نیکوکار اصفهانی ۵۳ تخته فرش به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در استان اصفهان اهدا کرد، گفت: ارزش هر تخته از این فرش‌ها دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و درمجموع ۱۱۳ میلیون تومان است.
وی یادآور شد: در سالروز ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) نیز یکی از خیران نیک‌ اندیش فلاورجانی ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌هزینه جهیزیه به پنج نوعروس نیازمند اهدا کرد.
متین پور کمک‌های پرداختی به مددجویان در زمینه ازدواج را دارای سه منبع مالی مختلف عنوان کرد و افزود: بودجه دولتی، سهمی از صدقه جمع‌آوری‌شده و کمک‌های خاص نیکوکاران و خیران سه منبع پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و تسهیل ازدواج مددجویان اصفهانی است.
وی ادامه داد: تلاش‌های زیادی در زمینه کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان خانوارهای نیازمند صورت می‌گیرد که در جای خود ارزش بسیار زیادی دارد اما در حال حاضر بالغ‌ بر ۸۲۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در صف دریافت کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج قرار دارند.

متین پور خاطرنشان ساخت: وضعیت قیمت‌های لوازم‌خانگی در حال حاضر به نحوی است که برای تأمین یک جهیزیه حداقلی و آبرومندانه برای این نوعروسان نیازمند به کمک‌های بیشتری از طرف مردم عزیز استان و خیران گران‌قدر نیازمندیم.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172054/کمک-113-میلیونی-نیکوکار-اصفهانی-به-جهیزیه-نوعروسان-نیازمند