در آیین گلریزانی که به همت جمعی از ورزشکاران استان سیستان و بلوچستان در زورخانه زاهدان برگزار و زمینه آزادی ۲ محکوم مالی فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، همایش گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سیستان و بلوچستان با حضور پهلونان و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای در شفاءخانه ( زورخانه ) حضرت ابوالفضل علیه‌ السلام شهر زاهدان برگزار و تا میزان ۲۲ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شد.

در این مراسم معنوی که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در سخنانی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان با وجود وسعت منطقه‌ای و مشکلات ناشی از زیرساخت‌های استانی اما خوشبختانه از کمترین زندانی غیرعمد میزبانی می‌کند که این توفیق به ریشه‌های قومیتی و همت جمعی مردم در این خطه حکایت دارد.

وی افزود: از ابتدای تاسیس این نهاد حمایتی هیچ محکوم عمدی ولو نیازمند از سوی این ستاد ریالی تسهیلات دریافت نکرده و تمامی توجه ما و همکاران اداره کل زندان‌ها این است که با کمک‌های نوعدوستانه خیرین تنها افراد محکوم به جرایم غیرعمد  و صد البته آبرومند مورد مساعدت قرار گیرند.

گود زورخانه محل جمع‌آوری کمک برای 2 زندانی غیرعمد زاهدانی شد
گود زورخانه محل جمع‌آوری کمک برای 2 زندانی غیرعمد زاهدانی شد
  • منبع خبر : http://www.ipro.ir/fa/news/2224/جمع-آوری-کمک-برای-2-زندانی-غیرعمد-زاهدانی-در-گود-زورخانه