علیرضا مجدی نسب در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های خیرین سلامت شهرستان دزفول گفت: خیران دزفول تاکنون ۱۹۰ میلیارد ریال به این مجمع کمک مالی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا مجدی نسب پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های خیرین سلامت شهرستان دزفول در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت دزفول از ۹ سال پیش آغاز به کار کرده است و در این مدت توانسته با همت خیرین ۲۱ پروژه درمانی را به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تحویل دهد.

وی با بیان اینکه ۱۸ پروژه در گذشته و سه پروژه نیز امروز تحویل داده شده، افزود: این ۲۱ پروژه شامل ۱۰ پایگاه سلامت شهری، دو خانه بهداشت روستایی، چهار مرکز جامع سلامت، چهار واحد اورژانس جاده‌ای و یک مرکز دیالیز هستند که مجموع اعتبار هزینه شده در این ۲۱ پروژه خیّرساز ۱۶۷ میلیارد ریال بوده است.

عضو مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول ادامه داد: این مجمع همچنین ۶۹ مورد کمک تجهیزاتی به دانشگاه علوم پزشکی داشته که مجموع اعتبار این تجهیزات همچون کولر و دستگاه دیالیز پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

مجدی نسب با اشاره به کمک سه میلیارد و ۸۰۰ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت به بیماران خاص، عنوان کرد: هفت مورد کمک به ساخت و تعمیر مراکز بهداشتی و درمانی با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، اهدای چند قطعه زمین برای احداث طرح‌های درمانی و بهداشتی با ارزش ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول است.

وی با اشاره به کمک ۱۹۰ میلیارد ریالی خیرین دزفول به مجمع خیرین سلامت این شهرستان، اضافه کرد: در ماه آینده نیز عملیات اجرایی پنج پروژه جدید آغاز خواهد شد که تمام زیرساخت‌های این طرح‌ها نیز آماده شده است.

عضو مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول همچنین یادآور شد: تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال نیز از سوی خیرین در مرکز خیریه و پیشرفته امام حسن مجتبی (ع) که کار درمان رایگان بیماران مبتلا به سرطان را انجام می دهد، هزینه شده که این اقدام بزرگ جای تقدیر دارد.

مجدی نسب در پایان با تقدیر از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی با این مجمع، گفت: مشکلات و کمبودهای زیادی در حوزه بهداشت و درمان دزفول وجود دارد که تقاضا داریم مسئولان شهرستان خیرانی را که به آنها مراجعه می کنند به سمت این مجمع هدایت کنند.

  • منبع خبر : mehrnews.com/news/4795290