بختیاری رئیس کمیته امداد از کمک ۵۴۰ میلیارد تومانی مردم به این نهاد در قالب رزمایش ایران همدل در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیین تجلیل از خیران و فعالان رزمایش ایران همدل و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، رئیس کمیته امداد و رئیس هیات امنای این نهاد در مشهد مقدس برگزار شد.
سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم که در اردوگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد مقدس برگزار شد، گفت: برنامه‌ریزی کمیته امداد برای ماه مبارک رمضان راه‌اندازی ۳۱۳ آشپزخانه و پخت پنج میلیون پرس غذای گرم در طرح اطعام مهدوی بود اما با مشارکت مردم و نهادهای مختلف ۱۸۱۰ مرکز پخت غذا با همکاری ۱۰۵ هزار نیروی مردمی داوطلب ایجاد شد.
وی با اشاره به اینکه در قالب رزمایش ایران همدل ۱۱ میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد، ادامه داد: همچنین ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که حدود ۵۰۰ هزار بسته آن توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی امام (ره) تهیه شد.
بختیاری خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان امسال ۵۴۰ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد نیز در این مراسم با اشاره به حرکت عظیم مردمی در رزمایش ایران همدل گفت: باید از همه افرادی که به هر ترتیب و میزانی که در رزمایش ایران همدل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کردند تشکر و قدردانی شود.
وی افزود: به گفته امیرالمومنین علی علیه السلام حل مشکلی از مشکلات مردم، بزرگترین کار خیر است و فعالان رزمایش ایران همدل افراد بزرگ جامعه امروز هستند.
شایسته ذکر است در این مراسم از ۲۰۰ فعال و نیکوکار در رزمایش مواسات و همدلی و اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان تقدیر شد.