مدیر عامل بنیاد خیریه نیکوکاران راه آسمان : طرح جامع مرکز درمانی مبارزه با سرطان تهیه شده است و انتظار می‌رود برای واگذاری زمین مساعدت‌های لازم صورت گیرد

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرنگار مهر، احمد صدیقی بعد از ظهر پنج‌ شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی بابیان اینکه رویکرد بنیاد، جذب خیّران ملی، جلب حمایت‌ها و اعتماد عمومی است، ابراز داشت: طرح جامع مرکز درمانی مبارزه با سرطان توسط کارشناسان و حامیان این مجموعه تهیه‌شده است و این آمادگی وجود دارد تا در صورت حمایت مسئولان، اردیبهشت‌ماه سال جاری کلنگ این مجموعه را به زمین زده شود.
وی افزود: از سه سال پیش‌بر اساس دیدار هیئت امنای بنیاد با استاندار وقت سمنان، مقرر شد تا هفت هکتار زمین به بنیاد راه آسمان اختصاص یابد که سه هکتار آن واگذار و چهار هکتار نیز برای طرح های آتی فریز شود.
مدیرعامل بنیاد خیریه نیکوکاران راه آسمان بابیان اینکه علاوه بر انجام مطالعات و اقدامات درمانی بیماران سرطانی، این مجموعه تلاش خود را به تکمیل پروسه مبارزه با سرطان معطوف داشته است، ابراز داشت: با تلاش صورت گرفته و جلب اعتماد عمومی، خوشبختانه جمعی از خیران ملی به عضویت هیئت‌امنای بنیاد خیریه نیکوکاران راه آسمان درآمدند.

صدیقی در ادامه تصریح کرد: با عنایت به حضور هم‌وطنان ایرانی خارج از کشور و به‌ویژه سمنانیان خیر مقیم خارج، به‌زودی بنیاد راه اسمان در آمریکا نیز به ثبت خواهد رسید و لذا با جلب تأییدیه اُفِک (OFEK) در این کشور، زمینه برای هدایت کمک‌های خیران خارج از کشور نیز فراهم می‌شود

وی افزود: خوشبختانه شعبه دوم این بنیاد نیز به حمایت بسیار خوب خیران شاهرودی در این شهرستان ایجاد خواهد شد که امیدواریم در طی مدت کوتاه فعالیت بتوانیم اقدامات مؤثرتری را به ثمر برسانیم.

عضو هیئت‌امنای بنیاد خیریه نیکوکاران راه آسمان بابیان اینکه به‌منظور تحویل زمین موردنیاز این بنیاد از دو سال پیش رایزنی‌ها و تلاش‌های زیادی صورت گرفت که امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم، ابراز داشت: تاکنون نقشه‌های معماری، توپوگرافی و محاسبات موردنیاز آن انجام‌شده است.

خیرالدین در ادامه تصریح کرد: یکی از مشکلات کشور ما این است که مؤسسات خیریه کار خود را خوب شروع می‌کنند اما در صورت تأخیر در انجام امور، فوراً اعتماد مردم ازدست‌داده و تعطیل می‌شوند. ‌

وی بابیان اینکه مشارکت مردم از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد انجام می‌شود و بهترین گزینه برای تحقق امور این بنیاد نیز مردم هستند، افزود: یکی از انتظارات خیران این بنیاد این است که واگذاری زمین به‌صورت رایگان و یا همراه با تخفیف صورت گیرد.

  • منبع خبر : mehrnews.com/news/4783378