محمد مهدی نصیری فرماندار فریدونکنار از کمک بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین شهرستان به ستاد حامیان مردمی مبارزه با کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرگزاری مهر محمد مهدی نصیری کناری اظهار داشت: با شروع ویروس کرونا در همان روزهای اول ستاد حامیان مردمی را تشکیل دادیم و از تجربیات گذشته در کمک‌ رسانی به حوادث طبیعی در دیگر استان‌ها استفاده کردیم.

وی بیان کرد: بخشی از وظایف گندزدایی و ضدعفونی کردن در شهر را برعهده شهرداری گماردیم و در روستاها قرارگاه پدافند زیستی را مرکب از دهیار ، رئیس شورا ، امام جماعت ، فرمانده پایگاه بسیج و بهورز جهت خدمت رسانی تشکیل دادیم.

نصیری کناری با اشاره به رویکرد ستاد در تهیه وسایل مورد نیاز کادر پزشکی و بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار ، گفت: بعضی از شرکت‌هایی که مدت‌ها فعالیتشان معلق بوده را فعال کردیم و آنها توانستند با تولید شوینده بخشی از نیازمندی‌های بیمارستان و کادر پزشکی فریدونکنار را تأمین کنند.

وی رقم کمک خیرین به ستاد حامیان مردمی را با احتساب اقلام و تجهیزات بیش از یک میلیارد و پانصد هزار تومان اعلام کرد و گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فریدونکنار پذیرای بیمارانی از شهرستان‌های مجاور مانند بابلسر ، محمودآباد و جویبار است.

نصیری کناری یادآور شد: از مجموع ۲۷۸ بستری در بیمارستان فریدونکنار ،۱۷۸ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند.