پویش غرق نشویم از بخشهای مختلف از جمله آموزشهای ایستگاهی، تبلیغات محیطی، جشنوارههای محلی و استانی و ... تشکیل شده و در تابستان امسال اجرایی میشود.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، فرهاد مکوندی گفت: به همت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان و با همکاری و هدایت اداره کل آموزش همگانی معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر ایران، پویشی به نام پویش “غرق نشویم” طراحی شده و آغاز به کار کرده است.

وی افزود: این پویش از بخش‌های مختلف از جمله آموزش‌های ایستگاهی، تبلیغات محیطی، جشنواره‌های محلی و استانی و فعالیت‌های رسانه‌ای تشکیل شده و در تابستان امسال اجرایی می‌شود.

مکوندی گفت: در کنار این بخش‌ها، ربات تلگرامی برای ساخت پوستر حمایت از کمپین نیز به این آدرس https://t.me/Ghargh_Nashavim_bot ساخته شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: یک صفحه اختصاصی نیز در سایت آموزش‌ همگانی جمعیت هلال احمر برای پویش غرق نشویم ساخته شده و اطلاعات جامعی درباره کمپین، غرق شدگی و توابع آن، نکات کلیدی و تذکرات عمومی برای پیشگیری از غرق شدگی، هشدارهای مورد نیاز در استخر، رودخانه، دریا، ساحل و مناطق تفریحی و کمک‌های اولیه در هنگام مواجهه با غریق درج شده است.

وی افزود: از ابتدای تیرماه نیز دوره آنلاین مرتبط با پیشگیری از غرق شدگی و راه‌های مواجهه با آن به همراه تذکرات و هشدارهای مورد نیاز و کمک‌های اولیه برای امدادگران و دیگر افراد طراحی شده و پس از آزمون، به افراد پذیرفته شده گواهینامه اعطا می‌شود.