کمیته امداد استان سمنان برای حمایت از ۳۵۰۰ کودک نیازمند از همه هنرمندان و اهالی فرهنگ استان سمنان دعوت کرده تا به پویش من هم یک حامی هستم، بپوندند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد ، کمیته امداد استان سمنان برای حمایت از ۳۵۰۰ کودک نیازمند از همه هنرمندان و اهالی فرهنگ استان سمنان دعوت کرده تا به پویش من هم یک حامی هستم، بپوندند.

اکنون‌ نیاز به یاری همه هنرمندان ، بازیگران سینما و تلویزیون، تئاتر، استندآپ ها، مجریان، گویندگان رادیو، صدابرداران، آهنگ‌سازها، تدوین گران، کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان، تصویربرداران همه عزیزان اهالی رسانه صداوسیما، نویسندگان، نقاشان، مداحان، قاریان ، خبرنگاران عکاسان و همه دست اندرکاران اهالی فرهنگ استان سمنان است که تنها ماهیانه با مبلغ ۱۰ هزار تومان می توانند حامی یک کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین شوند .

ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰ ۳۳۳۳ ۲۳، پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از روش‌های ثبت‌نام در این طرح است.

این پویش تا پایان سال در سطح کشور برای ثبت‌نام یک‌میلیون نفر حامی هدف‌ گذاری شده است.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172292/فراخوان-کمیته-امداد-از-هنرمندان-و-اهالی-فرهنگی-استان-سمنان-در-پویش-جذب-حامی