به راستی این روزها که نمی شود با ۱۰ هزار تومان چیزی زیادی خرید و یا کار و کاسبی راه انداخت چگونه می شود از این اسکانس های سبز کسب سود کرد؟

چند عدد تخم مرغ با نان لواش یا چندتایی چیپس و پفک برای دست فرزندان دلبندتان! این تنها چیزهایی است که می شود با یک اسکانس ده هزار تومانی خرید ؟ اما هنوز هم با اسکانس های ده هزار تومانی می توان کارهای بزرگی انجام داد کارهایی که سود بی شمار دارند و ثروت های معنوی زیادی به شما می رساند. درست مثل هدیه دادن این اسکانس ها به کودکان یتیم و فرزندان دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده برای نشاندن گل لبخند بر لب های آنان!

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از اجرای طرح جدید جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین خبر می دهد و می گوید: کمیته امداد در ماه های پایانی سال جذب یک میلیون حامی جدید در سراسر کشور را در دست اجرا دارد.

محسن رخصی ادامه می دهد: سهم استان کرمانشاه از این برنامه حمایتی جذب ۲۵ هزار حامی جدید برای فرزندان نیازمند کرمانشاهی تا پایان سال جاری است.

رخصی تاکید می کند: این حامیان جدید ماهانه با پرداخت تنها ده هزار تومان دستگیر فرزندان یتیم و فرزندان محسنینی که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه طرح حامی یابی جدید براساس شاخص های گوناگونی اجرا می شود، بیان می کند: یکی از این شاخص ها  تعداد کارمندان رسمی و غیر رسمی شاغل در سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات دولتی هستند که طرح “هر کارمند، یک حامی” برای آنان اجرا می شود.

رخصی تصریح می کند: همچنین این نهاد براساس شاخص‌های تعداد حامیان فعال و نیمه فعال فعلی استان؛ تعداد مشترکین پُربازده صندوق‌ صدقات خانگی و تعداد کلاس های درس مدارس و والدینی که در جشن عاطفه‌ها اعلام همکاری کرده اند طرح های “هر حامی، یک حامی جدید” و طرح “هر کلاس، یک حامی” را اجرا می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه قطره قطره کمک های مردم نیکوکار موجب خیر کثیر برای نیازمندان به ویژه فرزندان یتیم و محسنین می شود، می گوید: خیران نیک اندیش می توانند برای شرکت در این طرح بزرگ ملی به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی emdad.ir مراجعه کنند.

محسن رخصی همچنین با یادآوری اینکه هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند محسنین در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند، عنوان می کند: این فرزندان از حمایت های بیش از ۲۰ هزار پدر معنوی بهره مند می شوند که امیدواریم با جذب حامیان جدید تعداد حامیان این فرزندان معنوی تا پایان سال به بیش از ۴۵ هزار نفر افزایش پیدا کند.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172434/کسب-سود-و-ثروت-از-اسکناس-های-سبز-10-هزار-تومانی