ساخت ۲ هزار واحد مسکن برای نیازمندان در استان زنجان با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، مراسم کلنگ زنی و آغاز ساخت دو هزار واحد مسکن ویژه نیازمندان و مددجویان استان زنجان ، با حضور سید مرتضی بختیاری ، رئیس کمیته امداد و محمد باقر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه در شهرستان ایجرود استان زنجان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در حاشیه برگزاری این مراسم با قدردانی از حمایت های دولت و مجلس درخصوص ارائه خدمات به نیازمندان به ویژه ساخت مسکن برای خانواده های تحت حمایت گفت: با تخصیص اعتبارات مناسب و همکاری های مشترک بین بنیاد مسکن ، کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه در بیشتر استان های کشور خدمات موثر و ماندگاری در حوزه مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال انجام است.

بختیاری با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در اولویت ساخت و تحویل مسکن هستند ، افزود: پیش بینی می‌شود با همکاری بنیاد مسکن ، سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد ، پروژه ساخت ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و نیازمندان استان زنجان ، ظرف مدت یک سال به انجام رسیده و به خانواده های تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار محروم تحویل شود.