با حضور رئیس کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه و بودجه، مراسم امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکن برای مددجویان استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مراسم امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکن برای مددجویان استان گیلان با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه در جلسه ستاد مقاومتی استانداری گیلان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم تاکیدکرد: در سال ۹۸ بیش از پنج هزار فرصت شغلی با اعتباری معادل ۱۷۶ میلیارد تومان برای مددجویان توسط کمیته امداد استان گیلان ایجاد شده است.

بختیاری با تشکر ازهمراهی خوب دولت و بویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداران محترم برای حمایت های مادی و معنوی از مددجویان این نهاد، تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد از خوش حساب ترین مشتریان نظام بانکی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکن برای مددجویان استان گیلان در دو فاز ۵۰۰ واحدی با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده از تخصیص مبلغ ۹۰ میلیون تومان برای ساخت و تحویل هر واحد مسکونی خبر داد.

رئیس کمیته امداد در ادامه خاطرنشان کرد: ساخت این پروژه ها به محض وصول و تامین اعتبارات لازم در استان گیلان آغاز می شود.

بختیاری در ادامه سفر به استان گیلان با حضور در منزل مرحوم کامران زاده مدیرکل سابق کمیته امداد استان گیلان و دیدار با خانواده آن مرحوم از خدمات نامبرده تجلیل به عمل آورد.

شایان ذکر است، رئیس کمیته امداد با حضور در منزل یکی از مددجویان تحت حمایت در بخش خمام از توابع شهرستان رشت، دستورات لازم را برای مرتفع شدن مشکلات این خانواده صادر کرد.