در یک بررسی آماری جالب، زوج سردار آزمون و آرتم زیوبا از تیم زنیت سنت پتربورگ روسیه به عنوان هفتمین زوج موفق اروپا در ارسال پاس گل معرفی شدند.

به گزارش “ورزش سه” در بررسی ۱۰ لیگ معتبر اروپا، موفق ترین زوج های هجومی که امسال و تا اینجای فصل توانسته اند بیشترین پاس گل را به نام خود ثبت کنند، رده بندی شده اند. این فهرست شامل همه بازیکنان هجومی (هافبک ها و مهاجمان) بوده و فقط شامل مهاجمان نیست. در این بررسی آماری جالب، زوج سردار آزمون و آرتم زیوبا نیز حضور دارند .

در این رده بندی، زوج دوسان تادیچ و حکیم زیاش از آژاکس با اختلاف فاحش نسبت به بقیه صدرنشین هستند. آژاکس تا پایان هفته هجدهم اردویسه، ۵۸ گل زده که از این تعداد، ۲۵ پاس گل سهم تادیچ و زیاش بوده.  

در رتبه دوم، دو زوج موفق از منچسترسیتی و بایرن مونیخ به صورت مشترک قرار گرفته اند.  کوین دی بروین (۱۱) و داوید سیلوا (۶) پاس گل داده اند. درست به اندازه توماس مولر (۱۱) و گنبری (۶) که مجموعاً ۱۷ پاس گل در این فصل به نام آن ها به ثبت رسیده است.

رتبه چهارم هم به صورت مشترک به مردان هجومی دورتموند و لاتزیو اختصاص یافته. زوج جیدون سانچو و تورگان هازارد در تیم زنبورها و همچنین زوج آلبرتو و چیرو ایموبیله در لاتزیو، تا اینجا توانسته اند ۱۶ پاس گل بدهند.

سردار آزمون و زیوبا در زنیت سنت پترزبورگ در خال خوشحالی بعد از گل

رتبه ششم این جدول به زوج هجومی کلوپ بروژ اختصاص دارد و بالاخره هفتمین زوج موفق ارسال پاس گل در اروپا، زوج سردار آزمون و زیوبا هستند. مهاجم بلندقامت تیم ملی روسیه در نیم فصل اول ۹ پاس گل و سردار ۵ پاس صادر کرده اند تا با مجموع ۱۴ پاس گل، در این رده بندی جایگاه قابل تاملی داشته باشند.

با پایان نیم فصل اول لیگ روسیه، هم سردار آزمون و هم آرتم زیوبا در تیم منتخب نیم فصل قرار گرفته اند. این همکاری و هماهنگی که بین زوج خط حمله زنیت شکل گرفته، باعث شده تیم شهر سن پترزبورگ صدرنشین مطلق و شانس اول قهرمانی لیگ روسیه باشد.

  • منبع خبر : https://www.varzesh3.com/news/1657491/سردار-زیوبا-در-نزدیکی-دی-بروین-داوید-سیلوا