مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان لاله منتقل شده بود، چهارشنبه شب در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از خبرانلاین مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در اثر کرونا درگذشت.

مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان لاله منتقل شده بود، چهارشنبه شب در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۶۷ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد و ۴ گل به ثمر رساند.

این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

میناوند در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

او با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شد و با اشتورم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی است و اولین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بود.

میناوند در عرصه مربیگری خیلی فعالیت نکرد و فقط دو سال در خونه‌به‌خونه و یک سال هم در سپیدرود رشت حضور داشت.

در سال‌های اخیر مهرداد میناوند با ورود به عرصه اجرا، با کارگزار باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کرد و برنامه‌های پرسپولیس را اجرا می‌کرد.

پایگاه خبری خیرین درگذشت این پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس را تسلیت می‌گوید.