با کمک خیران بسته‌های شب یلدا برای پر کردن سفره نیازمندان تهیه و بین خانوارهای تحت حمایت با اولویت ایتام، زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست توزیع می‌شود

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد،محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان برنامه‌های این نهاد برای تهیه سبد غذایی شب یلدا برای نیازمندان گفت: باوجود مشکلات اقتصادی در کشور بسیاری از مردم با کمک به همنوعان و ترویج فرهنگ نوع دوستی در شب یلدا تلاش هستند تا گره گشای برخی مشکلات محرومان باشند.

وی بابیان اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران می‌تواند در قالب اهداء میوه، شیرینی، آجیل باشد افزود: مردم نیکوکار سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را هم به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و هم به مراکز نیکوکاری اهداء کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت : مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳۸۸۷۷ ، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند .
محسن مسعودیان راد به پویش ثبت نام ۱۴۰۰۰ حامی اشاره کرد و گفت:۳۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند در استان سمنان شناسایی و تحت حمایت قرار گرفته اند که نیاز به کمک مالی دارند.

وی خاطرنشان کرد : با ثبت نام و پرداخت ماهانه مبلغ ۵ هزار تومان و یا هر مبلغ دلخواه دیگر می‌توانید در این پویش شرکت نمایید و ارسال عدد ۱۴ به سامانه پیامکی، ۳۰۰۰ ۳۳۳۳ ۲۳

پایگاه اینترنتی،www.ekram.emdad.ir
و مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد ا ز روش های ثبت نام است.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172387/نیکوکاران-سمنانی-شادی-شب-یلدا-را-با-نیازمندان-تقسیم-می-کنند