۲ هزار کودک زیر پنج سال تحت پوشش در آذربایجان‌ غربی که دارای سوء تغذیه بوده و یا در معرض آن هستند شناسایی شده و با بسته‌های ویژه حمایت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ، عزیز سهندی ، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی گفت : ۲ هزار کودک زیر پنج سال تحت پوشش در آذربایجان‌ غربی که دارای سوء تغذیه بوده و یا در معرض آن هستند شناسایی شده و با بسته‌های ویژه حمایت می‌شوند.

عزیز سهندی ادامه داد : بیش از هشت هزار سبد کالا و بسته‌ های حمایتی به کودکان تحت حمایت زیر پنج سال دارای سوء تغذیه در آذربایجان‌‌ غربی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : کمیته امداد استان در راستای حمایت از زنان باردار و شیرده تحت پوشش این نهاد اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی افزود : هم اکنون ۷۳ زن باردار و مادر شیرده در آذربایجان‌ غربی تحت پوشش کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

سهندی خاطر نشان کرد : از ابتدای سال جاری برای حمایت از این تعداد زن باردار و مادر شیرده تحت حمایت این نهاد بیش از ۴۵ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی تصریح کرد : حمایت از مادران مددجوی باردار و شیرده از اهم برنامه‌های کمیته امداد آذربایجان‌ غربی بوده و این نهاد در راستای حمایت از این مادران اهتمام ویژه‌ ای دارد.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/171891/حمایت-کمیته-امداد-آذربایجان-غربی-از-2-هزار-کودک-زیر-پنج-سال