ثبت نام ۲۰۳ هزار حامی ایتام و محسنین از ابتدای اجرای پویش «ایران مهربان» و برخورداری ۳۸۱ هزار فرزند یتیم و محسنین از حمایت های کمیته امداد .

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد، سید مرتضی بختیاری با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین ابوالایتام، علی (ع) گفت: در حال حاضر ۱۴۶ هزار فرزند یتیم و ۲۳۴ هزار فرزند محسنین از حمایت ‌های مادی و معنوی مردم نیکوکار و حامیان بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه ۵۶۲ نفر از ایتام و ۱۲ هزار نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی هستند، ادامه داد: متوسط دریافتی ماهانه ایتام به ۵۲۲ هزار تومان و متوسط دریافتی فرزندان محسنین به ۲۶۰ هزار تومان در ماه رسیده است.
رئیس کمیته امداد با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان» با هدف جذب یک میلیون حامی جدید برای ایتام و محسنین، تاکید کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۲۰۳ هزار نفر به جمع حامیان ایتام کمیته امداد پیوسته‌اند که ۴۲ هزار نفر از آنان از ابتدای ماه مبارک رمضان به حامیان ایتام اضافه شده‌اند.
وی با اظهار امیدواری در خصوص اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان هیچ یتیم نیازمندی در کشور بدون حامی نباشد، از مردم نیکوکار برای پیوستن به طرح ایران مهربان دعوت کرد و گفت: مردم نیکوکار و یتیم‌نواز ایران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir یا از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند.

برای مشاهده نحوه ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اینجا کلیک کنید

برای ورود به سایت اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد اینجا کلیک کنید