اسلام افشون : با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه استان یزد نمایش «عامدانه، عاشقانه» به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کل کشور، با هدف پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها نشستی فی‌ مابین مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد .
اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر از حمایت‌های خیرین استانی در راستای کاهش زندانیان غیرعمد گفت : رسالت ستاد دیه آزادی مددجویانی است که به دلیل ناتوانی روانه حبس شده‌اند .
وی افزود : در این زمینه خوشبختانه اقشار مختلف مردمی و گروه‌های متعدد فرهنگی به هم یاری ما آمده و به برکت حمایت آن‌ها نزدیک به ۲۰۰ زندانی غیرعمد از بند حبس رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده بازگشته اند .
اسلام افشون در خصوص جزییات نمایش « عامدانه ، عاشقانه » اظهار کرد : این برنامه فرهنگی از تاریخ ۲۴ آذرماه امسال با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد برگزار خواهد شد .
افشون اضافه کرد : نمایش « عامدانه ، عاشقانه » به تهیه کنندگی مجید ذهبی و کارگردانی مجتبی لاله‌ زاری به مدت ده شب از ساعت ۲۰ در تالار دانشگاه ملاصدرا به روی صحنه خواهد رفت که طبق هماهنگی به عمل آمده تمام عواید این اجرا صرف آزادی بدهکاران مالی و محکومان به پرداخت دیه خواهد شد .

  • منبع خبر : http://www.ipro.ir/fa/news/2254/اجرای-نمایش-عامدانه-عاشقانه-با-هدف-آزادی-محکومان-غیرعمد