با حضور مدیر کل کمیته امداد استان تهران و فرمانده بسیج وزرات اقتصاد و دارایی تفام نامه همکاری طرح «هر کارمند یک حامی» به امضای طرفین رسید.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، در راستای جلب مشارکت های مردمی در امر خیر و احسان و اجرای طرح «هر کارمند یک حامی» با حضور سید ابوالفضل پرپنچی و علیرضا زمانی تفاهم نامه طرح «هر کارمند یک حامی» امضا شد.

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان تهران و بسیج وزارت اقتصاد و دارایی امضا شد
تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان تهران و بسیج وزارت اقتصاد و دارایی امضا شد

از مهمترین اهداف این تفاهم نامه می توان به استفاده از ظرفیت های موجود اقتصادی و اجتماعی بالقوه برای تامین بخشی از نیازهای خانواده های تحت حمایت، ایجاد منبع مطمئن و مستمر در آمد ماهیانه برای کودکان یتیم تحت حمایت و همچنین فراهم کردن زمینه مشارکت کارکنان در امر خیر و احسان  به منظور گره گشایی و رفع نیاز نیازمندان به عنوان یک ارزش دینی و اسلامی نام برد که از طریق ذیل انجام می شود.

۱-حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام با سرانه پرداختی ماهیانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال با واریز به حساب فرزند تحت حمایت.

۲- مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت.

۳- مشارکت در خرید، ودیعه و اجاره مسکن و همچنین تعمیرات منزل مددجویان.

۴-تامین و تهیه سبد کالای غذایی.

۵- مشارکت در تامین هزینه دارو و درمان بیماران صعب العلاج.

۶- تامین لوازم التحریر دانش آموزان و همچنین تهیه و تامین پوشاک شب عید نیازمندان.

لازم به ذکر است دامنه فعالیت این طرح شامل وزیر، معاونان، مدیران و همه کارکنان و خانواده های آنها و همچنین مدیران و کارکنان سازمان های تابعه، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می شود.

 همچنین نحوه مشارکت در این طرح اینگونه است که متقاضیان با مراجعه به دفاتر و رده های بسیج در سازمان های تابعه وزارت اقتصاد وتکمیل فرم مربوطه می توانند در این طرح عضو شوند.