کوچکی نژاد با اعلام حمایت نمایندگان مجلس از اجرای مرحله دوم پویش ایران همدل گفت: مرحله نخست این پویش، تاثیر بسیاری در کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا داشت.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی کمیته امداد ، جبار کوچکی‌نژاد با تاکید بر ضرورت حمایت از محرومان و نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی افزود: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با اجرای پویش «ایران همدل» اجازه نداد سفره محرومان خالی باشد و نشان داد اجرای پویش هایی مانند ایران همدل می‌تواند در رفع گرفتاری‌های مردم و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیته امداد همچون گذشته در بحران‌های اقتصادی در کنار مددجویان ایستاده و در شرایط کنونی لازم است با توجه به محدودیت بودجه این نهاد، مجلس و دولت یکصدا با کمیته امداد همراهی کنند تا خللی در ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد نشود.

وی به عزم نمایندگان مجلس یازدهم برای افزایش اعتبارات حمایتی کمیته امداد در بودجه سال آینده کشور اشاره کرد و گفت: توانمندسازی مددجویان به عنوان مهمترین سیاست کمیته امداد در سال‌های جاری نیازمند تخصیص اعتبارات قرض‌الحسنه از منابع مختلف است و در بخش حمایتی نیز برای ارتقای خدمات این نهاد به جامعه هدف، باید بودجه لازم را تصویب کنیم.

کوچکی‌نژاد همچنین بر ضرورت افزایش میزان مستمری مددجویان اشاره کرد و افزود: معتقدیم با توجه به تورم بالا، ارائه مستمری معادل حداقل حقوق وزارت رفاه، موجب تحول در زندگی مددجویان خواهد شد و این مهم را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم دولت نیز از این پیشنهاد حمایت کند.