تسهیلات کارفرمایی در ازای به کارگیری و بیمه شدن هر مددجو تحت حمایت تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خیرین ه نقل از سایت خبری کمیته امداد ، محمدرضا میری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در اولین روز نشست استانی مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به انعقاد تفاهم نامه ساخت مسکن شش هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت حمایت سیستان و بلوچستان بین سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، تقسیم مسکن اختصاص یافته به ادارات شهرستان ها بین مددکاران انجام و براین اساس باید طبق اولویت بندی و بانک اطلاعاتی کار به نتیجه مطلوبی برسد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با هدف جلوگیری از آسیب های بعدی ، بازدید و مشاهده عینی وضعیت خانواده های که به عنوان خودکفا و توانمند معرفی می شوند در دستور کار قرار دارد.
میری با اشاره به ارایه بسته تشویقی حق بیمه سهم کارفرما یادآور شد:حق بیمه سهم کارفرما در قبال نیروهایی از هر مددجو که با معرفی کمیته امداد توسط کارفرمایان به کارگیری می شوند به مدت دوسال توسط این نهاد پرداخت خواهد شد.

وی اعلام کرد: تسهیلات کارفرمایی به ازای به کارگیری و بیمه کردن هر مددجو تحت حمایت تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد به کارفرمایان متقاضی طرح، پرداخت می شود.‏

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت هزینه آموزش‌های فنی و حرفه ای نیروهای معرفی شده از سوی کمیته امداد امام (ره) به کارفرمایان ، حسب اعلام نیاز کارفرما اقدام می شود.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/172667/پرداخت-تسهیلات-کارفرمایی-در-ازای-به-کارگیری-و-بیمه-شدن-مددجویان