در قالب طرح مهر تندرستی ۱۱۰ ویلچر از تولیدکنندگان داخلی تهیه و با تکریم و احترام در آستانه ولادت رسول اکرم و امام صادق به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت‌ الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهر ری با اعلام این خبر در آستانه ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت : مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بهترین راه تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف ، عمل امینانه است و طرح مهر تندرستی عنوانی است که لباس عمل امینانه را بر نیاتی که مرتبط است با امور درمانی می‌پوشاند .

وی ادامه داد : موقوفاتی در شهرستان ری وجود دارد که نیت واقفان آن تأمین هزینه درمانی مردم بوده است ، با رصدی که توسط مراکز افق واقع در بقاع متبرکه انجام داده‌ایم ، خانواده‌ های نیازمندی که با مشکل معلولیت مواجه هستند شناسایی شده‌ اند و متوجه شده‌ایم مهم‌ ترین دغدغه ای این خانواده‌ها خریداری دستگاه ویلچر است.

صادقی تصریح کرد: ما توانستیم ۱۱۰ ویلچر از تولیدکنندگان داخلی تهیه کنیم تا با تکریم و احترام در آستانه ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) آنها را در قالب طرح مهر تندرستی به این خانواده‌ها تقدیم کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه موقوفه بانو امینی قید مکان دارد تعدادی از این ویلچرها در منطقه کهریزک توزیع خواهد شد.

  • منبع خبر : https://www.oghaf.ir//news/view-332765.aspx