حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: این نهاد از بانوان کارآفرین با اعطای تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان حمایت می کند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حبیب الله آسوده در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و سوغات بانوان کارآفرین که با مشارکت کانون زنان بازرگان استان خراسان رضوی در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه بیانگر این مساله است که بانوان در توسعه و رشد اقتصادی کشوری موثر هستند و می توانند در کاهش نرخ بیکاری آثار خوبی داشته باشند.
وی بیان کرد: کمیته امداد به منظور حمایت از تولید و به کارگیری بخشی از بانوانی که به عنوان کارآفرین با این نهاد ارتباط دارند تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند تا در افزایش اشتغالزایی آنها سهم به سزایی ایفا کند.
آسوده تصریح کرد: بانوان کارآفرین با مراجعه به کمیته امداد و ارائه آموزش به افراد مستعد کار و اشتغالزایی آنها در حیطه کاری خودشان، می توانند به ازای هر یک از مددجویان بکارگیری شده تا سقف ۵۰ میلیون تومان از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار داشت: این حمایت کمیته امداد از بانوان کارآفرین در جهت ایجاد کسب و کار، کاهش بیکاری، رونق تولید و اثرگذاری آن در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات تخصیص داده شده برای اشتغال در این نهاد ۵/۲ برابر رشد را نشان می دهد، یادآور شد: تسهیلات اشتغال به صورت قرض الحسنه و به منظور کمک به کاهش نرخ بیکاری و بازگشت به روستاها به مددجویان تحت حمایت و خانواده های آنها و اقشار نیازمند پرداخت می شود.
آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی باتفاق کرابی معاون اشتغال وخودکفایی این نهاد در استان در ساعت اولیه افتتاحیه و آغاز به کار نمایشگاه بانوان کارآفرین از کلیه غرفه ها و طرح های فعال درنمایشگاه که مجریان آن نیز حضور داشتند بازدید و با تک تک غرفه دارها با وقت گذاری مناسب به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و درگفتگوی خبری نمایشگاه شرکت کرد.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/171870/حمایت-کمیته-امداد-از-بانوان-کارآفرین