مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: سرانه هر سری جهیزیه ۶ میلیون تومان و در مجموع ۸۴ میلیون تومان پراخت شده که سهم مشارکت هر یک از طرفین ۵۰ درصد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حبیب الله آسوده در دهمین گردهمایی سالیانه مسئولین و خادمین کاروان وفاق سبز علوی بیان کرد: انجام کار خیر و نیکوکارانه، علاوه بر اینکه نقشی نورانی دارد، ارزش این کار انقلابی و ولایی است.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: سرانه هر سری جهیزیه ۶ میلیون تومان و در مجموع ۸۴ میلیون تومان پراخت شده که سهم مشارکت هر یک از طرفین ۵۰ درصد بوده است.

وی دین اسلام را دین بدون فقر دانست و اظهار کرد: باید برای نیازمندان و اقشار محروم نقشه توانمندسازی ترسیم کرد و آنها را در این مسیر حرکت داد.مدیرکل کمیته امداد استان از مشارکت موسسه خیریه وفاق سبز علوی که تاکنون بوده تشکر کرد و ادامه داد: این موسسه نمادی از خدمت جهادگونه را همراه با نگاه نیک اندیشانه متجلی کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در همه شرایط از کمک های نیکوکارانه خیران استقبال می کند، اظهار کرد: این نهاد با ارائه خدمت جهادگونه همراه با نگاه های خیر اندیشانه آمادگی کامل دارد تا از ظرفیت موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری بهره مند شود.

وی به شرایط اقتصادی اشاره داشت و افزود: این نهاد با تاسیس مراکز نیکوکاری و همکاری موسسات خیریه درصدد مشارکت و کمک به نیازمندان است تا آنها در این شرایط اقتصادی تنها نمانند.

همچنین در این مراسم مدیر عامل خیریه وفاق سبز علوی با اعلام اینکه این اقدام خیر با مشارکت کمیته امداد خراسان رضوی صورت می گیرد، گفت: امیدوارم این اقدامات خیرخواهانه بیشتر صورت گیرد ودر جامعه نشر پیدا کند.

امیر حسین رستمی با اعلام اینکه اولین قدم های همکاری این موسسه خیریه با کمیته امداد در سال ۸۰ صورت گرفته است، افزود: همچنین این موسسه در نظر دارد تا با بیشتر کردن ارتباطات کاری و توسعه زمینه های ممکن قدم های دیگری را در بحث مسکن و خدمات اجتماعی با کمیته امداد استان بردارد.

شایسته ذکر است: این ۱۴ سری جهیزیه شامل اقلام ضروری زندگی شامل: یخچال، فرش، لباسشویی،گاز، جارو برقی و… به نوعروسان نیازمند در ادارات یک، ۳، ۵ و تبادکان در مشهد همراه با حفظ کرامت خانواده اهدا شد.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/171678/14-نوعروس-کمیته-امداد-راهی-خانه-بخت-شدند