معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از خیران فعّال ۲۴ تخته فرش به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء کرد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد؛ فرزاد فرهادی بیان کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد، احصاء نیازمندی های محرومان است تا با تعامل با خیران و نیکوکاران، این نیازها را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: یکی از عرصه های نیکوکاری که اقشار مختلف در آن مشارکت دارند موضوع تهیه جهیزیه برای دختران تحت حمایت است چراکه در میان دختران، کسانی هستند که تنها به دلیل عدم توانایی در تأمین جهیزیه در خانه مانده اند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از خیران که در ارتباط مستمر با این نهاد است در اقدامی خداپسندانه تعداد ۲۴ تخته فرش شش متری به ارزش ۴۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت اهداء کرد.

فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین - اهدای 24 تخته فرش به نوعروسان تحت حمایت
اهدای ۲۴ تخته فرش به نوعروسان تحت حمایت

وی افزود: خداوند سبحان را شاکریم که برای کمک به نیازمندان اقشار مختلف مردم و از صنوف مختلف مشارکت دارند و هر کس به اندازه توان خود برای کمک به محرومان گام برمی دارد.

فرهادی خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان تنها به صورت نقدی نیست چراکه افراد می توانند تخصص خود را برای خدمت به نیازمندان انفاق کنند به عنوان نمونه پزشکانی داریم که ویزیت رایگان را به عنوان انفاق اجرا می کنند.

وی عنوان کرد: دیگر اقشار نیز در این راه با کمیته امداد امام (ره) مشارکت دارند به عنوان مثال وکلا برای وکالت رایگان پرونده های مددجویان، معلمان برای آموزش درسی دانش آموزان نیازمند، مهندسان ساختمانی و سایر دست اندرکاران ساخت و ساز برای تعمیر و یا احداث مسکن مددجویی و همینطور سایر مشاغل می توانند در نیکوکاری سهیم شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: برای کمک کردن تنها لازم نیست مبالغ کلانی به نیازمندان اهداء شود بلکه هر کسی به تواند خود می تواند به نیازمندان کمک کند به عنوان مثال ممکن است کسی تنها هزنیه چند کیسه سیمان برای ساخت مسکن مددجویی بدهد و کسی دیگر توان بیشتری دارد هزینه بیشتری پرداخت کند ولی آنچه مهم است، مشارکت مردم است که به ارتقای فرایند خدمت رسانی به مددجویان منجر می شود.  

فرهادی یادآورشد: در حال حاضر عموم مردم می توانند کمک های خود به نیازمندان را از طریق کد #۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند البته پس از ورد به این سامانه امکان کمک به نیازمندان براساس نیت اهداء کننده نیز وجود دارد.