با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، نخستین الگوی پیش ساخته پرورش متراکم ماهی در قالب طرح اشتغال مددجوی کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، طرح الگوی پرورش متراکم ماهی در چارچوب طرح اشتغال مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بعدازظهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، مدیر کل کمیته امداد و دیگر مسئولان استانی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

طرح پرورش متراکم ماهی اشتغال با اعتباری معادل ۱۱۰ میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و تسهیلات قرض الحسنه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد.

سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در حاشیه مراسم افتتاح این طرح که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای پتانسیل بسیار زیادی بوده اما توسعه این استان باید به صورت درون زا و بومی انجام شود.

وی افزود: سرمایه گزاری در حوزه دانشگاه و نیروی انسانی فوق العاده است ؛ اگرچه این استان در بسیاری شاخص ها از سطح کشور پایین تر است اما از لحاظ شاخص دانشگاهی از امتیاز بالاتری برخوردار است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: خوشبختانه در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان مراکز نوآوری و رشد توسعه یافته و سعی شده زیرساخت ها کمک شود.