نیکوکاران می توانند به منظور کمک به اعزام نیازمندان به سفرهای زیارتی با مشارکت در طرح شوق زیارت با شماره گیری کد # ۰۸۶ * ۸۸۷۷ * و یا مراجعه به آدرس shogheziarat.ir در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، احمد بوالحسنی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام (ره) استان مرکزی با بیان اینکه اعزام مددجویان و فرزندان آنها به اردوهای تفریحی و زیارتی از برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: ۱۲۰ نفر از مادران و کودکان زیر هفت سال تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) استان مرکزی به اردوی زیارتی و آموزشی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود:اعزام مددجویان به صورت مادر و دختر و یا خانواده از برنامه‌هایی است که توسط حوزه فرهنگی در طول سال انجام می شود و اعزام این گروه مخاطب (ماداران با کودکان کمتر از ۷ سال ) به سفر زیارتی و آموزشی مشهد مقدس برای اولین بار انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه این افراد به مدت ۶ روز به این سفر زیارتی و تفریحی اعزام شدند، اضافه کرد: برای این منظور ۷۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد در پایان گفت: نیکوکاران و خیران می توانند به منظور کمک به فرستادن نیازمندان و مددجویان کمیته امداد به سفرهای زیارتی با مشارکت در طرح شوق زیارت با شماره گیری کد # ۰۸۶ * ۸۸۷۷ * و یا مراجعه به آدرس shogheziarat.ir در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

  • منبع خبر : https://news.emdad.ir/fa/newsagency/171718/اعزام-120-مادر-و-کودک-زیر-7-سال-به-مشهد-مقدس