حاج عبّاس تویسرکانی نیکوکار البرزی ۳۸۰ میلیون تومان لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هدیه کرد.

به گزارش پایگاه خبری خیرین به نقل از سایت خبری کمیته امداد، رضا لشینی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان البرز با اشاره به اینکه نیکوکار البرزی امسال ۳۵ هزار قلم لوازم التحریر به نیازمندان هدیه کرده است گفت: حاج عبّاس تویسرکانی سالیان متمادی است که در زمینه کمک به تأمین دانش‌آموزان نیازمند در استان البرز خدمات شایسته‌ای را ارائه کرده است.

وی با اعلام اینکه لوازم التحریر اهدایی به دانش آموزان مقطع ابتدایی شامل انواع دفتر، مداد، مداد رنگی و مداد شمعی رنگی، جامدادی، گونیا، پاکن و تراش است گفت: حاج عبّاس تویسرکانی نیکوکار البرزی ۳۸۰ میلیون تومان لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هدیه کرد.

لشینی افزود: حاج‌عبّاس می‌گوید در آغاز سال تحصیلی خانوارهای ایرانی با عشق و ذوق و امید فرزندانشان را به مدرسه می‌فرستند ولی خانوارهایی هم هستند که در تأمین امکانات تحصیل بچه‌های خود ناتوان هستند و این موضوع همواره مرا رنج می‌دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: حاج‌عبّاس همواره معتقد است به شکرانه برکتی که خداوند در کسب‌وکار به او عطا کرده باید از نیازمندان دستگیری کند و دراین‌بین نیز اهمیّت ویژه‌ای برای کمک به دانش‌آموزان قائل است. او به فرزندانش توصیه کرده است همواره برای موضوع کمک به دانش‌آموزان نیازمند اهمیت قائل شوند تا خدایی ناکرده کسی به دلیل عدم امکانات تحصیلی از علم‌آموزی بازنماند.

وی از نیّت خیر حاج‌عبّاس تویسرکانی برای توسعه این اقدام خیر در سایر استان‌ها به‌ویژه استان‌های مناطق محروم گفت و عنوان کرد: تاکنون بسته‌های لوازم التحریر حاج‌عبّاس برای استان‌هایی مانند کهکیلویه و بویر احمد نیز ارسال‌شده است.

  • منبع خبر : http://news.emdad.ir/fa/newsagency/171318/روایتی-از-مهر-حاج-عبّاس-کمک-۳۸۰-میلیون-تومانی-نیکوکار-البرزی-به-دانش-آموزان-نیازمند